פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

64b43cdd232689bc3f9df31dfe2b4ac1

גיטרות אקוסטיות

גיטרה אקוסטית – מה חשוב לדעת?

גיטרות אקוסטיות הומצאו ופותחו באמריקה בתחילת המאה ה-20. המאפיין שמבדיל גיטרה אקוסטית מסוגי גיטרות אחרים הם מיתרים עשויי מתכת, בשונה ממיתרים עשויי ניילון, הנהוגים בגיטרה הקלאסית ובכלי מיתר רבים אחרים.

ישנו מגוון רחב של גיטרות אקוסטיות, המשמשות במגוון סגנונות מוזיקליים, כולל: פאנק, בלוז, קאנטרי, רוק ועוד. גם קשת המשתמשים בהן מגוונת והן משמשות נגנים חובבים ומקצועיים, כאחד. 


מהי גיטרה אקוסטית מוגברת ומי צריך אותה?

ההבדל בין גיטרה אקוסטית רגילה למוגברת הוא מערכת הגברה מובנית, המגדילה את עוצמת הצליל של הכלי. מערכת ההגברה מורכבת לרוב משני רכיבים:

  •  פיק-אפ: מכשיר אלקטרוני, שממיר את תנודות המיתרים לאותות חשמליים.

  •  מגבר: מגביר את עוצמת האותות החשמליים הללו.

צלילן של גיטרות אקוסטיות רגילות חלש משל גיטרה אקוסטית עם חיבור למגבר. לכן, הן מתאימות להופעות בחללים קטנים ואינטימיים, כשגיטרות מוגברות מתאימות להופעות בחללים גדולים ובאירועים.


היתרונות בגיטרה אקוסטית:

  1. צליל עשיר ומלא – גיטרה אקוסטית מייצרת צליל טבעי, מלא ואמיתי. הצליל מושפע ממספר גורמים, כמו: איכות החומרים, גודל הגיטרה וצורתה.

  2. נוחות נגינה – גיטרות אקוסטיות הן כלי יחסית קל לנגינה. הן נוחות לאחיזה ומתאימות למגוון סגנונות מוזיקה.

  3.  מחיר אטרקטיבי – מחיר גיטרה אקוסטית משתנה, כך שגיטרות למתחילים זולות יחסית. בהמשך, גיטרות איכותיות יותר עשויות לעלות יותר, אך הן עדיין השקעה משתלמת.


אנו ב- Budagov מציעים מותגים מוכרים ומובילים לרכישת גיטרה אקוסטית מומלצת, המתאימה לכל רמות הנגינה, כמו:

  • CORT

  • Martin

  • Gibson

  • Ibanez

  • Budagov


Budagov הוא מרכז לכלי נגינה איכותיים בהנהלת שמוליק בודגוב – אומן, מלחין ומעבד, שעובד עם טובי האמנים הישראלים, מזה שנים. הייחוד שלנו הוא, שאנחנו לא רק מוכרים כלי נגינה איכותיים, אלא גם מייצרים אותם. אצלנו, תמצאו שלל גיטרות אקוסטיות באיכות גבוהה, בהמלצת מקצוענים. 

 
תוצאות: 48
בחרת לסנן לפי: גיטרות אקוסטיות
נוספו לאחרונה
no-lazy no-lazy