פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

רצועות לגיטרה של חברת PERRIS

זמן אספקה: 7 ימי עסקים
3
  • אפשרות לעד 24 תשלומים (ועד 12 תשלומים ללא ריבית) 
  • איסוף עצמי, קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה 
משלוח חינם משלוח חינם
קניה בטוחה

מידע נוסף

רצועות לגיטרה של חברת PERRIS

רצועה לגיטרה:

רצועה טובה תאפשר לך שליטה טובה יותר בנגינה, נוחות ודיוק, וראש פנוי לעסוק במוסיקה ולהתקדם. בין אם אתה מנגן בגיטרה אקוסטית, חשמלית, או בס או כל כלי מיתר אחר, הרצועה הנכונה יכולה לשנות את הדרך בה אתה מנגן. אבל, רצועה גרועה יכולה להפריע לרצץ הנגינה, להיות לא נוחה, או אפילו להזיק לכלי הנגינה שלך. הנה מה שאתם צריכים לדעת כדי למצוא את הרצועה שתתאהבו בה :

אורך

רוב רצועות הגיטרה עשויות באורך של בין 100 ס"מ  ל-150 ס"מ (הרצועה מתכווננת). אצל נגני הבס וכמה גיטריסטים, יש כאלה שיעדיפו את הכלי שלהם תלוי נמוך במיוחד, ולצורך כך כדאי לחפש רצועה ארוכה במיוחד באורך של כ- 175 ס"מ או אפילו יותר. רצועות גיטרה לילדים, ורצועות לכלים קטנים יותר כמו מנדולינה, יוקללה צריכות להיות בין 87 ס"מ ל-125 ס"מ.

רוחב רצועות גיטרה הן בדרך כלל בין 5 ס"מ ל-7.5 ס"מ. גיטריסטים שמנגנים על כלים חשמליים ונגני בס מעדיפים לעתים קרובות רצועות רחבות יותר כדי להקל במשקל הנוסף של הכלים על הגוף. רצועות רחבות יותר עשויות לרוב מחומר עבה כמו עור, ויכולות להיות יקרות יותר.

כיצד מחברים את הרצועה לגיטרה:

בגיטרות הבס והחשמליות יש כמעט תמיד שני כפתורי רצועה.

האחד נמצא בקצה הגוף לכיוון צוואר הגיטרה, והשני נמצא בחלק התחתון.

לגיטרות אקוסטיות יכולים להיות שני כפתורי רצועה. אך לעתים קרובות, יש רק כפתור רצועה אחד, בחלקו התחתון של  הגוף, החצי השני של הרצועה נועד להיות קשור לראש הגיטרה, מתחת למיתרים.

קיימת אפשרות להוסיף בפעולה כירורגית כפתור בבסיס הצוואר שקרוב לגוף ולחבר אליו את הרצועה. (זאת ניתן לעשות במעמד רכישת הרצועה, (בתנאי שהבאתם את הגיטרה מהבית (:)

חומרים ממנה עשויה הרצועה:

רצועות הגיטרה עשויות מהרבה חומרים גמישים, והמחבקים בגמישותם את הגוף.

רצועות כותנה – הן הנושמות ביותר.

רצועות עור – הן בדרך כלל היקרות ביותר אך בתמורה מציעות את מירב התמיכה והנוחות ועמידה לאורך זמן.

רצועות ניילון – הן הפחות יקרות ומתאימות לכלים קלים. צבעוניות ומלאות באופי.

קיימות גם רצועות מודרניות עם כרית כתף העשויה מחומר מוקצף או קצף זכרון. כמו גם שכבה נוספת וצמרית של חומר רך היושב בדיוק על הכתף.

 

רצועה לגיטרה, מלבד זה שבחלק מכלי הנגינה לא תוכל בלעדיה... היא גם מוצר אופנתי, ורבים הנגנים שלכל גיטרה מחזיקים רצועה המתאימה לה.

יש המדקדקין ומתאימים רצועה לצבע הנעליים, ו/או צבע הגיטרה, ו/או חולצה שנלבשה בדיוק באותו היום.

רצועה איננה רכישה חד פעמית.

רצועה היא אביזר אופנתי חיוני שכיף להתפאר בו.  

ועל הדרך, מתנה מושלמת לנגן הגיטרה.

רצועה לגיטרה אינה רק קישוט אפנתי, כי היא בעיקר משמשת לחיבור בין הנגן למוקד ההבעה שלו. החיבור הזה חשוב שיהיה איתן ומתחשב וחברת Perri’s Leathers לקחה את זה כמוטיב ביצור רצועות הגיטרה המשובחות שלה.

החברה מעצבת ומייצרת ביד אמן את רצועות הגיטרה כבר למעלה משמונה שנים. עסק משפחתי זה משלב בין המומחיות והניסיון הנדרש לייצור רצועות גיטרה יפות, ייחודיות וגם פונקציונליות. Lou Perris, הבעלים המקורי, הינו אמן, מוסיקאי ומורה למוסיקה, וביחד עם אנטוני, בנו העוסק בחידושים, הם מכניסים את הנשמה בכל רצועה היוצאת תחת ידם/

כיום הם מבוקשים ע"י מאות משווקים ואלפי מוסיקאים סביב העולם, עם למעלה מ-700 דגמים מקוריים המיוצרים במפעל שבקנדה.
הרצועות עשויות מחומרים איכותיים ומוצעות במחיר תחרותי, כמו גם בעיצוב וחותמת אישית. אמנם רוב הרעיונות היצירתים נובעים מהעיצוב הגרפי, אך רעיונות רבים מגיעים מהלקוחות והחנויות עצמם. עיצובים אלה, הגמישות הרבה במתן פתרונות ואיכות החומרים, הביאו לעליה תלולה במכירות החברה.

מגוון הרצועות הקיימות כוללות גם כאלה הצבועות בריסוס מלא או חלקי, רצועות פוליאסטר "2 עם הטבעה בחום בשני הצדדים, הדפסי חיות ואיורים יוקרתיים, רצועות מתכת 2.5", רצועות "2 מניילון עם כיתוב תפור, רצועות עור עם בד, רצועות "2.5 מעור, רצועות מחגורות בטיחות אמיתיות, רצועות עור נחש, גימור קטיפתי או הטבעה בולטת, דגמי וינטאג', רצועות באנג'י ועוד.

ראוי לציין שהחברה מייצרת רצועות גם לכלי נגינה נוספים, כמו בנג'ו, אקורדיון, כלי נשיפה וכדומה.

  רצועה לגיטרה איכותית וטובה

מה לקוחות אומרים עלינו

  • חנות מדהימה עם גיטרות ומגברים מהממים! השירות זורם וכיף ובודגוב האגדי שמסתובב ובודק אם הכל בסדר, תענוג! (עומרי אלווירו)

     
  • אין חנות כלי נגינה שמבינה את הלקוח כמו בודגוב כלי נגינה.. שירות מצויין ויחס חם ואישי של שמוליק , רפי ושאר הצוות.... (רוני לוי)

     
  • אחלה שירות שבעולם. ולשמוע את שמוליק מנגן ברקע זה תמיד חוויה. (אבי אמינוב)

     
  • נתנו לי לנסות את הלס פול של בודגוב - גיטרה קטלנית ונוחה בטירוף! מאוד ממליץ על הגיטרה ובעיקר על החנות הנפלאה הזו! (גיא אליהו)

     
  • חנות יחסית קטנה, במיקום לא מרכזי, אבל מפתיעה עם מבחר גדול של כלי נגינה. שמוליק בודגוב הוא מוזיקאי מוערך ואדם שמסתכל לכל אחד בגובה העיניים. ברשתות הגדולות יותר נראה הרבה פעמים שהלקוח לא ממש מעניין אותם, ובבודגוב זה אחרת. מומלץ. (גל גולן)

     
  • המדריכות מאושרות בכלים שרכשנו מבודגוב כלי נגינה והדיירים נהנים מאד. תודה רבה על כל העזרה וכמובן על הכלים הנהדרים, מקצועיים, יפים וידידותיים למשתמש (מעון נוה כינרת)

     
  • קיבלנו את משלוח כלי הנגינה והכלים נהדרים, איכותיים וכייפים. אני ממש שמחה על ההזמנה ומקווה שנזמין עוד בהמשך. תודה!! (שני אשל, מורה למוזיקה, בי"ס אבן חן-שהם)

     
  • מצאתי שותפים אמיתיים להנחלת ערכי החינוך המוזיקלי בגיל הרך, ועל אף שמדובר בעסק לכל דבר ועניין, החנות משמשת עבורי כזרוע ערכית נוספת המוצאת באיכות מפתח לעבודה החינוכית באשר היא. איכות הכלים, איכות צלילם, עמידותם של הכלים, השירות המעולה והמכוון, ההבנה האישית של חני בצרכי הילדים –כל אלה מעניקים לי תחושת שותפות בהליך חינוכם של בני הגיל הרך והכשרתם של דור המורים הבא. מבקש להודות לחני על שירותה ואני ממליץ בחום רב לכל איש העוסק בחינוך מוזיקלי. (ד"ר דן שגיב, ראש התוכנית לתואר ראשון בחינוך מוזיקלי, מכללת לוינסקי לחינוך)

     
  • לפני כחמש שנים נחשפתי לראשונה לכלי ההקשה הנמכרים ע"י בודגוב ואלו הכלים היחידים בהם אני משתמשת להוראה בגני ילדים, בפרויקטים חינוכיים – מוסיקליים ובהשתלמויות. ייחודם של הכלים הוא באיכות החומרים מהם הם עשויים ובמבנה שלהם ועל כן הצלילים המופקים מהם אלו צלילים מוסיקליים של ממש. (מיכל פרנקל, מורה לריתמוסיקה)

     
  • הכלים בטיחותיים, איכותיים, בעלי צליל מצוין, נוחים לאחיזה, קלי משקל ועמידים לאורך זמן. ממליצה בחום. (ד"ר אוה ברנד - ראש אגף המוזיקה, אונ' בר אילן)

     
no-lazy no-lazy