פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

סדרת הסטראטוקסטר של בודגוב

זמן אספקה: 7 ימי עסקים
3
  • אפשרות לעד 24 תשלומים (ועד 12 תשלומים ללא ריבית) 
  • איסוף עצמי, קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה 
משלוח חינם משלוח חינם
קניה בטוחה

מידע נוסף

סדרת הסטראטוקסטר של בודגוב

 

כבר מתחילת דרכה בשנות החמישים נחשבה פנדר סטרטוקסטר של ליאו פנדר האגדי לגיטרה הטובה ביותר ולבחירה המועדפת על רוב הגיטריסטים המובילים בעולם.ג'ימי הנדריקס ,האנק מרווין מהצלליות,ריצ'י בלקמור מסגול כהה,דיוויד גילמור מהפינק פלויד ומארק נופלר סולן הדייר סטרייטס אלו הם מקצת נגני העל שבחרו דווקא את הגיטרה הזו מכל הגיטרות הקיימות בעולם.
כל אחד מהם מנגן אחרת,נשמע אחרת ועדיין זו אותה גיטרה, הסוד אם כן טמון באובייקטיביות ובניטרליות שיש לגיטרה הזו וללא ספק פנדר סטרטוקסטר היא גיטרה מדהימה.
משנות החמישים ועד שנות השישים המבנה של הגיטרה ותהליך הייצור שלה היה זהה למעט שינויים קלים והמחיר היה אחיד.בשנות השישים מספר לא מבוטל של מרכיבים השתנו אולם האיכות נשמרה למשך עשור נוסף ועדיין המחיר היה אחיד, אי שם לקראת סוף שנות השישים ליאו פנדר מכר את המותג פנדר לחברת סי בי אס ומנקודה זו ואילך נפתח עידן חדש וגרוע ביותר, פנדר סטרטוקסטר בשליטת סי בי אס נחלקה לתת חלוקות על מנת למקסם רווחים תוך כדי ניצול שם המותג ומכאן נולדו השמות "פנדר סקוואייר" "פנדר מקסיקנית" ועוד כל מיני תופעות הזויות ושאר זוועות ועוולות וכל זאת על מנת לבנות סולם מחירים שמתחיל נמוך ונגמר גבוהה בשחקים.איכות הרכיבים האלקטרוניים ואיכות העצים התדרדרה (למעט מספר כלים שנמכרו בתחילת שנות השבעים אבל בעצם היו כלים אחרונים שנותרו במחסנים משנות השישים)וכך נוצר מצב שפנדר סטרטוקסטר מצוינת שנמכרה תמורת 200$ עד סוף שנות השישים עכשיו עולה 3500$ ועדיין זה לא זה.
במשך שנים ארוכות ניגנתי על פנדר סטרטוקסטר וכשהחלטתי להיכנס לתחום ייצור גיטרות החלטתי גם אני לנסות ולתת מענה לחוסרים והעיוותים המרגיזים שהחלו להיות מנת חלקה של פנדר לאורך השנים, למזלי ובשונה מיבואני גיטרות אני גיטריסט שמבין "קצת" בגיטרות אז ככה זה עובד:גיטרה טובה מתחילה בעצים טובים.רמת העצים שמהם אני מייצר גיטרות היא גבוהה ואחידה,האלקטרוניקה והפיקאפים הם מהרמות הגבוהות ביותר, אני נמצא בשיתוף פעולה עם סימור דאנקן שהוא יצרן הפיקאפים מהטובים והמפורסמים ביותר בעולם ומודל הפרימיום עליו אני עובד בימים אלו נבנה בהתאם להנחיות של סימור דאנקן ולפי השיטה שהייתה נהוגה בזמנו של ליאו פנדר בשנות החמישים והשישים.
הSTRAT JUNIOR מיועדת לנגן המתחיל והיא בעלת צוואר דק ונוח מאוד,3 סינגלים בדיוק כמו בפנדר המקורית והיא קיימת במבחר צבעים.
ה STRAT MASTER מיועדת לנגנים מתקדמים והיא בעלת צוואר C shape .צוואר זה הוא קצת יותר עבה והוא בנוי לפי המידות שהיו נהוגות בשנות השישים.סוג העץ הוא אלדר והפיקאפים זהים לפנדר המקוריות של שנות השישים.
ה IS 402 וה S805 הם דגמים מצוינים של פנדר סטרטוקסטר.השינויים הם בסוג העץ ועובי הצוואר,רמת גימור מעט שונה וכמובן מבחר צבעים.כל כלי מפיק צליל מעט שונה וכך זה אמור להיות.הסבר מורחב לנושא מופיע תחת הכותרת "פיקאפים של סימור דאנקן על גיטרות בודגוב" כאן באתר.
ה VINTAGE STRAT הוא הדגם המקצועי שלי.הדגם הזה נחלק למספר כוונים מצומצם שלכל כיוון תכלית משלו.
השילובים וההבדלים באים לידי ביטוי בסוג הפיקאפ וייעודו מטאל / רוק וכדומה,(סוג הסליל ומספר הליפופים שממנו בנוי הפיקאפ)אופן הליפוף ( 0 או 8),סוג האלקטרוניקה ורמת התאימות / התנגדות הייעודית שלה אל מול הפיקאפ,סוג העץ שממנו בנוי הגוף,סוג העץ והעובי C shape או V shape שממנו בנוי הצוואר ועוד מספר ניואנסים.העצים הם עצים מיושנים ואתם יכולים להיות בטוחים שכאשר מדובר בגיטרות אני יודע מה שאני עושה.ניתן להזמין דרכי גיטרות מיוחדות שמותאמות באופן אישי ללא כל דאגה.רוב שעות היום אני נמצא בחנות ואתם מוזמנים לבוא לבקר להתרשם לייעץ ולהתייעץ שלכם שמוליק בודגוב.

כתבו עלינו :

Amit Reznik


קניתי משמוליק בוגוב ב2003- את הסטראט 3  שהייתה אחת הגיטרות הראשונות שנמכרו בצמוד לפתיחת החנות שלו ועד היום הגיטרה מנגנת כמו אולר שוויצרי ללא שום בעיות.
למרות שכל השנים לא תחזקתי אותה בצורה הולמת מבחינת סטאפ וכו' עדיין הגיטרה נשמעת מעולה ועובדת כמו סוס עבודה. אפילו אפשר לקרוא לה היום סטראט 3 relic ואני מבסוט ממנה עד הגג ולעולם לא אמכור אותה.

 

 

מה לקוחות אומרים עלינו

  • חנות מדהימה עם גיטרות ומגברים מהממים! השירות זורם וכיף ובודגוב האגדי שמסתובב ובודק אם הכל בסדר, תענוג! (עומרי אלווירו)

     
  • אין חנות כלי נגינה שמבינה את הלקוח כמו בודגוב כלי נגינה.. שירות מצויין ויחס חם ואישי של שמוליק , רפי ושאר הצוות.... (רוני לוי)

     
  • אחלה שירות שבעולם. ולשמוע את שמוליק מנגן ברקע זה תמיד חוויה. (אבי אמינוב)

     
  • נתנו לי לנסות את הלס פול של בודגוב - גיטרה קטלנית ונוחה בטירוף! מאוד ממליץ על הגיטרה ובעיקר על החנות הנפלאה הזו! (גיא אליהו)

     
  • חנות יחסית קטנה, במיקום לא מרכזי, אבל מפתיעה עם מבחר גדול של כלי נגינה. שמוליק בודגוב הוא מוזיקאי מוערך ואדם שמסתכל לכל אחד בגובה העיניים. ברשתות הגדולות יותר נראה הרבה פעמים שהלקוח לא ממש מעניין אותם, ובבודגוב זה אחרת. מומלץ. (גל גולן)

     
  • המדריכות מאושרות בכלים שרכשנו מבודגוב כלי נגינה והדיירים נהנים מאד. תודה רבה על כל העזרה וכמובן על הכלים הנהדרים, מקצועיים, יפים וידידותיים למשתמש (מעון נוה כינרת)

     
  • קיבלנו את משלוח כלי הנגינה והכלים נהדרים, איכותיים וכייפים. אני ממש שמחה על ההזמנה ומקווה שנזמין עוד בהמשך. תודה!! (שני אשל, מורה למוזיקה, בי"ס אבן חן-שהם)

     
  • מצאתי שותפים אמיתיים להנחלת ערכי החינוך המוזיקלי בגיל הרך, ועל אף שמדובר בעסק לכל דבר ועניין, החנות משמשת עבורי כזרוע ערכית נוספת המוצאת באיכות מפתח לעבודה החינוכית באשר היא. איכות הכלים, איכות צלילם, עמידותם של הכלים, השירות המעולה והמכוון, ההבנה האישית של חני בצרכי הילדים –כל אלה מעניקים לי תחושת שותפות בהליך חינוכם של בני הגיל הרך והכשרתם של דור המורים הבא. מבקש להודות לחני על שירותה ואני ממליץ בחום רב לכל איש העוסק בחינוך מוזיקלי. (ד"ר דן שגיב, ראש התוכנית לתואר ראשון בחינוך מוזיקלי, מכללת לוינסקי לחינוך)

     
  • לפני כחמש שנים נחשפתי לראשונה לכלי ההקשה הנמכרים ע"י בודגוב ואלו הכלים היחידים בהם אני משתמשת להוראה בגני ילדים, בפרויקטים חינוכיים – מוסיקליים ובהשתלמויות. ייחודם של הכלים הוא באיכות החומרים מהם הם עשויים ובמבנה שלהם ועל כן הצלילים המופקים מהם אלו צלילים מוסיקליים של ממש. (מיכל פרנקל, מורה לריתמוסיקה)

     
  • הכלים בטיחותיים, איכותיים, בעלי צליל מצוין, נוחים לאחיזה, קלי משקל ועמידים לאורך זמן. ממליצה בחום. (ד"ר אוה ברנד - ראש אגף המוזיקה, אונ' בר אילן)

     
no-lazy no-lazy