פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

נעים להכיר - חני בודגוב

היי, שמי חני בודגוב ואני אחראית על תחום כלי הנגינה לגיל הצעיר יותר. אתם אולי זוכרים אותי כ-“זאתי מלהקת סקסטה” שהביאה שירים ישראליים שלא נס ליחם והפכו לקלאסיקות, כמו למשל, נולדתי לשלום, או ימים טובים, וגם הדודאים, כמו כן עושה לי מנגינות, וברור שסינדרלה, ועוד ועוד….

כשאתם פונים לבודגוב בנושא “כלי נגינה חינוכיים” אתם מדברים איתי. כי אני זאת המשוגעת שעמדה ובחנה כל כלי, את התכונות המוסיקליות שלו, או כמה הוא יהיה נוח לנגינה, ואיך הוא יקרב את הילדים הצעירים למוסיקה וימלא אותם בזיקה ותאווה. וכמה יהיה לקטנים האלה נעים באוזן לשמוע שליש, או פעמוני אוקטבה, או מטלופון בעל צליל פעמוני.

ברור לי שהוראה מוסיקלית נכונה המשלבת שימוש בכלים איכותיים, תיצור את הזיקה בוודאות. 

תתקשרו, דברו איתי.

03-5101128

זמן אספקה: 7 ימי עסקים
2
  • אפשרות לעד 24 תשלומים (ועד 12 תשלומים ללא ריבית) 
  • איסוף עצמי, קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה 
משלוח חינם משלוח חינם
קניה בטוחה

מידע נוסף

 ישנה חשיבות מרכזית לשימוש בכלים איכותיים – אנו עדים לכך שבמסגרות חינוכיות שונות משתמשים ב"כלי נגינה צעצוע" ועל כן החינוך המוסיקלי שמקבלים הלומדים לוקה בחוסר מקצועיות. אנו עוסקים בתחום זה למעלה מ-18 שנים, בהם הקדשנו מאות שעות של מפגשים עם אנשי מקצוע רבים, כדי ליצור את כלי הנגינה החינוכיים האולטימטיביים, המיועדים לטווח רחב של קהלים ולמסגרות חינוכיות מגוונות, כולל למסגרות חינוך מיוחד, שעבורם כלי הנגינה החינוכיים מהווים ערך מוסף של ממש, לקידומם הרגשי והקוגניטיבי של הילדים המיוחדים. חשוב לבדוק את יכולת הכלי לשמור על רמת כיוונון נכונה לאורך זמן, כמו בטמבורין לדוגמא.  למשל, כלי נגינה מחומרים שאינם איכותיים (טמבורין עם כיסוי עור למשל) נוטה להתרחב בחום הקיץ ולהתכווץ בחורף, מה שפוגע בתדר ובתהודה. בכלים האיכותיים כלי נגינה  איכותי שומר על התדר שלו מבלי להיות מושפע ממזג האויר.


חשוב גם לכוונן את הכלי לתדרים שאינם גבוהים או צורמים מידי לאוזניהם הרגישות של הילדים, ולהקפיד כמובן להתאים את גודלו ומשקלו של הכלי באופן מדויק למידותיו הקטנות של הילד, כדי שהילד יוכל לשאתו בקלות ולהפעילו ביעילות ברמת הקואורדינציה והמוטוריקה העדינה, ללא הפרעות לתנועת הנגינה הטבעית וליכולת הריכוז, שאצל ילדים היא בדרך כלל מוגבלת וקצרת טווח


כלי הנגינה צריך לשמש כאובייקט חיובי וידידותי עבור הילד, ולא כדבר שצריך להילחם בו, כי בסופו של דבר המרכיב החשוב ביותר בנגינת ילדים הוא הכיף, ההנאה וחדוות היצירה – ילד שלא נהנה לנגן לא ינגן… ילדים מטבעם אוהבים לשחק ולהתעסק בדברים “של גדולים” (תנו לילד לבחור בין פלאפון צעצוע לפלאפון שלכם וההמשך ידוע…), ולכן חשוב שהכלים יהיו דומים ויזואלית ובצליל לכלים מקצועייםכדי שהילד לא יחשוב שתוף מרים חייב להיות רק מפלסטיק ובצבעים ילדותיים… 


המימד האסתטי חשוב מאוד לילדים, ולכן הכלי חייב להיות ‘מגרה’ ואטרקטיבי מבחינה ויזואלית. כלי הנגינה החינוכיים נכנסו לתודעה בשנים האחרונות והחלה דרישה גדולה מתרפיסטיות וממורות למוזיקה שהבינו את הצורך בכלים איכותיים – כלי נגינה ולא ‘צעצועי נגינה’ שעשויים מפלסטיק וטובים לתינוקות עד גיל שנתיים אבל לא מעבר… הערך המוסף בנגינה איכותית מגיל צעיר הוא אדיר – תנו לילדים לנגן כשהם קטנים ותראו את התוצאה ברגישות לדקויות ולניואנסים המוזיקליים שתתפתח אצלם בגיל בוגר"

אנו מתייחסים בכבוד רב לילדים שלנו . ומשקיעים בהם המון חומר ומחשבה, והתוצאות יגיעו עם הזמן 

מה לקוחות אומרים עלינו

  • חנות מדהימה עם גיטרות ומגברים מהממים! השירות זורם וכיף ובודגוב האגדי שמסתובב ובודק אם הכל בסדר, תענוג! (עומרי אלווירו)

     
  • אין חנות כלי נגינה שמבינה את הלקוח כמו בודגוב כלי נגינה.. שירות מצויין ויחס חם ואישי של שמוליק , רפי ושאר הצוות.... (רוני לוי)

     
  • אחלה שירות שבעולם. ולשמוע את שמוליק מנגן ברקע זה תמיד חוויה. (אבי אמינוב)

     
  • נתנו לי לנסות את הלס פול של בודגוב - גיטרה קטלנית ונוחה בטירוף! מאוד ממליץ על הגיטרה ובעיקר על החנות הנפלאה הזו! (גיא אליהו)

     
  • חנות יחסית קטנה, במיקום לא מרכזי, אבל מפתיעה עם מבחר גדול של כלי נגינה. שמוליק בודגוב הוא מוזיקאי מוערך ואדם שמסתכל לכל אחד בגובה העיניים. ברשתות הגדולות יותר נראה הרבה פעמים שהלקוח לא ממש מעניין אותם, ובבודגוב זה אחרת. מומלץ. (גל גולן)

     
  • המדריכות מאושרות בכלים שרכשנו מבודגוב כלי נגינה והדיירים נהנים מאד. תודה רבה על כל העזרה וכמובן על הכלים הנהדרים, מקצועיים, יפים וידידותיים למשתמש (מעון נוה כינרת)

     
  • קיבלנו את משלוח כלי הנגינה והכלים נהדרים, איכותיים וכייפים. אני ממש שמחה על ההזמנה ומקווה שנזמין עוד בהמשך. תודה!! (שני אשל, מורה למוזיקה, בי"ס אבן חן-שהם)

     
  • מצאתי שותפים אמיתיים להנחלת ערכי החינוך המוזיקלי בגיל הרך, ועל אף שמדובר בעסק לכל דבר ועניין, החנות משמשת עבורי כזרוע ערכית נוספת המוצאת באיכות מפתח לעבודה החינוכית באשר היא. איכות הכלים, איכות צלילם, עמידותם של הכלים, השירות המעולה והמכוון, ההבנה האישית של חני בצרכי הילדים –כל אלה מעניקים לי תחושת שותפות בהליך חינוכם של בני הגיל הרך והכשרתם של דור המורים הבא. מבקש להודות לחני על שירותה ואני ממליץ בחום רב לכל איש העוסק בחינוך מוזיקלי. (ד"ר דן שגיב, ראש התוכנית לתואר ראשון בחינוך מוזיקלי, מכללת לוינסקי לחינוך)

     
  • לפני כחמש שנים נחשפתי לראשונה לכלי ההקשה הנמכרים ע"י בודגוב ואלו הכלים היחידים בהם אני משתמשת להוראה בגני ילדים, בפרויקטים חינוכיים – מוסיקליים ובהשתלמויות. ייחודם של הכלים הוא באיכות החומרים מהם הם עשויים ובמבנה שלהם ועל כן הצלילים המופקים מהם אלו צלילים מוסיקליים של ממש. (מיכל פרנקל, מורה לריתמוסיקה)

     
  • הכלים בטיחותיים, איכותיים, בעלי צליל מצוין, נוחים לאחיזה, קלי משקל ועמידים לאורך זמן. ממליצה בחום. (ד"ר אוה ברנד - ראש אגף המוזיקה, אונ' בר אילן)

     
no-lazy no-lazy